Instagram

Monday, December 13, 2004

monday blues

masuk ker hari isnin...mesti cam xde mood je nak wat keje..biasa la..mood cuti 2 hari still ada lg..tu yg malas jer nak stat keje..

aku baru je lps mkn nasi lemak..beli kt jiran aku yg jual kt bwh blok umah kitorg tu.. sekali-sekala apa salah nye tolong jiran sendiri..maju kan perniagaan dia..tiba2 kan aku terpikir plak nak menambah pendapatan...kalo aku rajin..bleh gak kalo pagi2 aku bangun subuh..pas tu goreng bihun ker..mee ker..pas tu bungkus2..tumpang jual kt jiran aku tu.. hehhee..bleh gak menambah duit saku... tapi bila pikir2 balik sayang nye aku dgn tido aku pagi2 tu...mula la rasa malas...saje je beria kejap...

benci nye aku..network ni kan..pagi2 jer dah buat hal..kejap ada kejap xder...kang penat jer aku taip kt blogspot ni panjang2..tiba2 jer x leh nak send..

aa..psl interview aku kt kota damansara ari jumaat lepas...rupa2nye 1st interview..kena wat IQ test dulu..bleh tahan gak aa..jenuh aku dok pikir ayat nak karang...ntah ape yg aku tipu pun xtau la...tp harap2 diorg kesian la kt aku..ambik aku keje kt situ..sbb nye dkt giler ngan umah aku...x sampai 5 minit pun dah sampai kt tmpt keje...tp itu hanya angan2.. xtau la bleh dpt ke tak keje situ..

ok la..nnt ptg sambung lg ek...

No comments: