Wednesday, December 22, 2004

lambat la ari ni..

ari ni aku lambat bgn..subuh pun terlepas..xtau ler cam ne bleh tido sampai cam tu..hubby pun sama..bila aku sedar2 jer..dah pukul 8.15..ya Allah..lewat nye..selalunye kalo lps solat subuh..aku sambung tido sampai 7.30..ari ni mmg terlajak abih la..kelam kabut aku.. dah la baju pun blum gosok..hubby kena la gosok dia nye slack sendiri..xpe la..sekali sekala je aku suruh dia gosok sendiri..hehe..

mlm td aku dah try masak western food..tp yg senang je la..spagetti bolognese..hheheh..jd jer..sbb dah pakai pasta sauce..cuma aku tambah daging cincang & mushrooms je la..tp daging tu aku cincang sendiri tau..bukan senang tu...hehe..tp kan..bila hubby balik jer.. aku bg la hubby aku mkn spagetti tu..hubby ckp sedap..kembang kejap aku..wpun cara nak msk tu cam dah ready made jer..xpe la..janji my hubby puji masakan aku..heheh

semlm aku x sempat nak blogging..sbb semlm ada project briefing ngan bos aku..whole day.. so, ari ni baru ler relax sket..

ok la..aku nak continue wat keje la..nnt blogging lg la..

No comments: