Saturday, January 17, 2009

Langkawi - Part 1

xtau la citer langkawi ni smpi part brp kan.. tp selagi x mula dgn part 1.. selagi tu lah blum bermula.. hihi.. melalut melalut..

aku dh mula ceritakan kt sini.. & sini.. korg sure dh baca kan.. heheh...

masa naik bas kt KL sentral.. cik abg ai x ikut sekali.. sbb cik abg ai kuar keje kol 6.. so, kuar ofis.. dia naik monorel ke kl sentral.. pastu, naik KLIA Express.. RM35 tambang nyer.. we ols 1st time ke LCCT.. so, x tau la brp jauh kan dr KLIA.. rupa2 nyer mmg jauh.. so, sbb nk kejar masa, cik abg ai smpi kt KLIA terus ambik airport cab pegi ke LCCT.. tambang nyer.. RM38.. perghhh... bkn senang nk smpi LCCT kan.. huhu..

untuk tatapan korg aku letakkan gmbr2 jer lah yer.. happy viewing..

cik abg ai baru smpi kt LCCT.. harus bergambar dulu yer..

wah.. gaya apakah itu??

aku pun nk berposing gk..

lmbt benor la airasia ni nk bg ktorg masuk dlm perut kapal terbang.. lama benor menunggu.. smpt dulu la ber gmbr2 kan.. dgn opismate aku ni..

dpn flight.. ramai yg 1st time nk naik flight ni.. aku dh penah 3,4 kali dh laa.. huhu..

ni lah kapai tobang yg we ols tunggang.. hik hik hik..

pandangan dr tmpt duduk we ols... dok kt sayap.. dkt dgn emergency door.. hihi.. tatutt...


aku lerr..

alhamdulillah.. dh selamat smpi kt langkawi..

not ready la bang..

yes.. baru la ready.. me & erna..

kt blkg we ols tu.. peta langkawi.. kt Langkawi Airport.. tgh tunggu management uruskan hal keta sewa.. :)

will continue to next part... tungguuu..

No comments: