Tuesday, January 20, 2009

tertanya2 ker?

ramai gk yg dok tertanya2 aku psl entry aku yg ni..

korg ni.. biler sebut +ve -ve jer.. mula la kan ingat aku wat pregnancy test la apa la kan.. huhu.. aku dh agak dh masa aku nk tulis entry tu.. for sure ada yg beranggapan mcm tu.. utk pengetahuan u ols.. rezeki aku nk pregnant lom smpi lg..

entry tu aku tulis psl keje aku.. hari tu aku menanti dgn penuh sabar keputusan samada aku dpt g bercuti ke langkawi atau tak.. ada isu berkenaan staff di ofis aku.. ada keja yg spttnya kena deliver.. tp disebabkan satu perkara yg x dijangka berlaku.. so, keja tu x dpt nk deliver.. so, client pun dh bising.. dan aku lah satu2 nya yg bertanggungjwb untuk mensetelkan keja itu.. disbbkan aku lah empunya projek tu..

but, at last.. dh di penghujung waktu.. aku mendapat keputusan aku dpt jgk join trip ke langkawi tp dgn syarat la.. terpaksa la ikut kan.. nk g langkawi gk..

so, u ols.. jgn salah sangka yer...

1 comment:

Mazatul azura said...

La.... memang surprise giler ar... Tapi, oklah.. dapat bercuti boleh menenangkan fikiran..