Saturday, July 24, 2010

kesian dia

malam tadi pegi pasar malam.. nak beli durian lagi.. hahahahah.. aku adalah penggemar durian yang kronik.. musim kali ni memang makan durian sangat banyak... kalau balik jengka, lagi la marveles.. dapat makan durian free.. fresh lagi.. segar dari ladang.. hehehehe..

aku sebenarnya nak tunjuk kat korang.. ada sorang mamat yang pegi pasar malam dengan aku malam tadi.. jalan terhencot-hencot.. kena lah aku jalan slow-slow dari belakang.. nak pastikan mamat tu selamat dalam perjalanan nya..

maaf lah yer.. video ni terpaksa lah korang tengok secara menelengkan kepala ke kiri.. boleh kenal tak siapa mamat ni? dalam terhencot-hencot tu.. masih lagi control macho.. tangan seluk poket.. sebab nya, bini dia tak mau jalan dengan dia.. (kejam betul bini nya itu.. huhu)



disebabkan keadaan dia macam ni.. so, aku terpaksa cancel aktiviti wajib di pagi sabtu.. iaitu keluar breakfast roti canai.. keadaan dia pagi ni lebih teruk dari semalam.. nak berjalan pun kena pegang dinding, tiang, tangga dan apa2 lah yang berdekatan dengan nya.. termasuk lah aku yang tegap ni..

jadi nya.. hari ni kita berehat-rehat saja di rumah yerrr...



3 comments:

Papa, Mama & Azra said...

What happened? Jatuh katil ka?

Aizura said...

muscle cramp.. main futsal

Farazila Wahab said...

isk isk kesiannyeeeee....