Instagram

Wednesday, March 30, 2011

Dah banjir

pukul 6.15 pagi tadi..
dapat SMS dari mak aku..

        "Kami bah dah, ayaq penuh kampung, dlm rumah pun masuk dah tempat tak sudah"

maknanya air dah bakal masuk dalam rumah..
masa mak aku SMS air dah penuh kat luar..
kat luar rumah tempat yang ayah aku belum siap buat lagi (ayah aku ada buat dapur luar..)
so, kat situ memang air dah penuh laa..

baru jer ni dok SMS lagi dengan mak aku..
air memang dah masuk dalam rumah dah..
kesian family aku..
dah 2 kali kena banjir dalam masa terdekat ni..
tapi yg 1st hari tu, tak masuk sangat dalam rumah.. sikit2 jer..
kat luar je penuh..

banjir kali ni tak tau lah berapa hari pulak..
semoga semua nya tabah dengan ujian dari Allah swt..
marilah sama-sama berdoa semoga semua nya pulih seperti biasa..
InsyaAllah..

1 comment:

rashidmoto said...

Kg aku harap2 x kena.. dh x de org kt sana.. so far belum penah banjir lg sbb kawasan tinggi..