Friday, March 11, 2011

late lunch / early dinner

ini kisah hari sabtu lepas...
kami takde keluar gi jalan2 ke mana pun... 
dok rumah jer.. 
lagipun aku dok menyimpul popia.. en suami lak study..
sebab ahad tu dia ada mid term exam..

pagi2 sabtu, aku buat cucur oats for breakfast.. 

kenyang kami makan cucur oats sampai lah tengahari.. sampai hampir petang.. 
lepas jer solat asar, kami keluar jalan jalan carik makan..
tak gi jauh pun... kat Kulim jugak laaa
restoran yg dipilih adalah Restoran Cuba Rasa..



aku suka datang sini sebab tempat dia open.. dan best melepak relaxkan badan..
jadi nya, kami order agak banyak laa.. hihihi..
untuk cover lunch & dinner..
sekaligus jer.. senang cerita... :)

kami order kerapu kukus..
ikan kat sini masih hidup-hidup laa
bila order baru diorg tangkap & masak..
actually, aku nak makan ikan sembilang..
tapi takder pulak hari tu.. kerapu je yg ada..
kerapu pun kerapu lah..

ikan kerapu yg bakal kami makan sedang ditangkap.. 
mencabar jugak la diorg nak tangkap tu..


isi udang lipan goreng gajus


tomyam campur.. best.. kuah nya cam pekat-pekat sikit..


kerapu stim halia.. 


selesai makan.. terus je balik rumah...
en suami nak sambung study..
aku lak nak sambung keja menyimpul popia.. :)

p/s: perasaan sedikit down ketika ini.. tapi nak happy kan hati dengan update blog.. :)


No comments: