Instagram

Wednesday, June 22, 2011

Kasih Yang Suci

petang semalam after work.. pegi merayau kat Giant Kulim..
ada beberapa keperluan yang perlu dibeli dan semua nya boleh didapati di situ..
dan jugak kami makan malam di situ jugak..
makan jer lah apa yg ada walaupun tak memenuhi citarasa..
yang penting, tak membazir masa nak pegi sana sini semata mata nak beli beberapa barang tu..

dan.. sempat jugak singgah di satu kedai buku..
dengan satu tujuan nak mengusha novel Kasih Yang Suci..
usha punya usha..
hoyeaahhhh!!! dapat jugak akhirnya..



excited sangat nak baca..
padahal ada lagi beberapa novel yang dah lama beli, belum koyak plastik lagi.. hihi..
tapi novel ni, balik je rumah terus mula baca.. semangat..

No comments: