Friday, January 20, 2012

20012012

today is my birthday yang ke XX ... hihihi...
tapi aku tak mau cerita pasal aku punya birthday hari ini.
nak cerita pasal plan cuti CNY jer..
sebab mood nak cuti aku dah mula sejak dari semalam lagi..
ntah apa2 laa.. orang lain yang nak raya.. aku pulak yang sibuk takdak mood nak buat kerja..
hihihi..
bukan apa.. sebab dah ramai yang mula cuti kot.. so, aku pun gedix2 la nak cuti gak..
tapi aku takder ambik additional cuti pun..
simpan cuti utk occasion lain lak.. :)

so, apa plan korang?
aku & en suami punya plan adalah nak balik ke Jengka..
bertolak dari Kulim esok pagi.. hopefully sesudah Subuh lah..
so, malam ni kena packing kain baju siap-siap dan terus masuk dalam boot kereta..
pagi esok bangun Subuh.. mandi dan bersiap-siap terus gerak..
kami nak singgah di KL dulu.. hopefully, by 12pm tu dah sampai KL..
nak pi merayau kat Plaza Lowyat.. dan lunch di Pavilion bersama Aizan's & family..

lepas tu baru lah gerak balik ke Jengka..
so, mungkin lewat petang lah baru sampai Jengka.. :)
bila dah sampai Jengka, tak tau lagi lah apa aktiviti yg nak dibuat..
bergantung kepada keadaan..

hari Selasa akan balik ke Kulim..
mungkin bertolak pagi dari Jengka.. dan terus ke Kulim..

setakat sekarang itu lah planning nya..
hopefully, semuanya berjalan dengan lancar..

p/s: tak sabarnya nak pegi Lowyat.. heheheheh.. 

1 comment:

Zoey said...

Happy Birthday !!!