Instagram

Tuesday, January 10, 2012

Pengembaraan Ke Bukit Bendera

hari Ahad.. selepas memenuhkan perut di Restoran Al-Araby..
kami meneruskan perjalanan ke Pulau Pinang.. menaiki feri.. (macam jauh la sangat kan.. heheh)
dengan berpandukan PapaGo.. kami pun sampai lah ke kaki bukit Penang Hill.. :)


jom naik train.. tiket dah beli.. RM8 seorang dewasa untuk yg ada MyKad..


train belum bergerak lagi.. tapi gaya tak boleh blah.. hihi


dah sampai ke puncak.. lepas turun dari train.. snap this pic dulu.. :)


 sejuk la di atas sana.. grrrr..


eh!! makcik ni relax jerr..


apa yang ada kat atas ni??



the model & the view.. hihihihi..


kaki tombam... :D


the view.. nice sangat...


jom balik.. naik train untuk balik pada pukul 8.30 malam..


masa balik tu kitorang duduk terbalik.. aku memang langsung tak pandang ke depan..
sebab jalan menjunam ke bawah.. scary kot..
aku kan perak sket.. takper lah tak tengok pun..
janji aku dapat gak merasa naik train walaupun dalam hati gementar gitu..

tu jer lah cerita kembara kami..
see u next time.. :)

3 comments:

JunAina said...

Dulu pi Bukit Bendera masa sekolah rendah kiranya dah 20 taun dah. Mcm mana la skrg ni bukit bendera ek?

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

ala..aunty zura tak tunggu qaisara..nnt sara nak g sana jugak..hehehe..best kan view atas sana..ain pegi dulu masa sekolah menengah kot..dh lama! masa tu train buruk lagi..skang dh cantik nampaknya

Aizura said...

k.aina - keadaan dia mcm dlm gmbr2 kami tu.. heheheh..

ain - takpe sara.. aunty p survey dulu. nnt leh bwk sara p sana. :)