Sunday, January 08, 2012

tiba-tiba rasa rajin nak update.. :)

aktiviti hari sabtu..

pagi-pagi bangun tidur, siapkan tempahan coklat bentuk kepala mickey mouse..
nak pos ke kota bharu, kelantan..
en suami menolong menyidai kain baju.. breakfast pun ala kadar jer..
apa yg ada jer.. ku baham maggi.. en suami makan biskut cicah air kopi.. :)

lepas semua dh siap.. kami bersiap-siap nak keluar.. pegi OUM plak..
hari ni en suami kena register utk sem baru.. dan ambik buku..

lepas dah setel hal registration, kami g Sunway Carnival..
nak cari accessories utk our new toy.. :D
pastu, nak isi perut laa.. lapar dah ni..
harus mencari makanan untuk lunch..

setelah merayau-rayau memilih kat mana la nak makan ni..
beberapa kali cadangan en suami ku tolak.. sebab nafsu makan ku menghala ke Manhattan Fish Market..
hehehhe..
so, ajak en suami masuk situ laaa.. all on me ok!! sebab aku yg ajak kan... hihihi..

meh layan kami gediks-gediks sementara tunggu makanan nak sampai..
bukan per.. perut lapar.. harus diisi dengan sedikit aktiviti.. kalo tak nanti mahu ku merempan kelaparan di situ.. hihi..

laki sapa la ni??


seafood chowder.. aku nak clam chowder, tapi hari ni takde la pulak.. so, seafood pun sodap.. :)



tak sabar dah nak makan ni...


en suami punyer..


aku punyer.. (ish, rasa lapar lak tgk gambar ni.. hehe)



merasa seafood chowder.. sedappsss..


jom makan...


selesai mengisi perut.. kami pun nak balik laa.. ada kerja lagi yg perlu dilakukan di rumah..
sebelum tu singgah Giant Sunway Carnival dulu..
beli minyak masak 5kg.. 2 botol..
limited 1 bottle per customer.. tapi kami bayar di kaunter yg berlainan.. so, dpt la beli 2 botol.. hihi..

banyaknya kitorang stok minyak masak..
bukan!! untuk mak aku 1 botol.. weekend depan nak balik Perlis..
so, belikan 1 untuk mak aku.. :)

tu jer nak cerita.. heheh..
nak tido plak.. sebab esok mungkin ada aktiviti luar yg akan dilakukan.. heheh..
kalau jadi, nanti aku update ceritanya yer.. :)




No comments: