Instagram

Monday, January 09, 2012

Al-Araby @ Tesco Extra Seberang Prai

disebabkan baca blog nisa pasal restoran arab ni lah, ku ajak en suami terjah ke sana semalam..
dah tahu portion makanan nya besar & banyak.. so, kami betul-betul laparkan perut.. baru lah pergi makan di situ..
nasib baik lah bukak restoran nya.. kalau tak bukak memang naya laaa..

the interior so nice..


keadaan ruang kerja mereka.. dapur di dalam.. tak nampak pun..


lampu yang betul-betul atas kepala kami..


happy nyer muka.. sebab bakal makan Lamb Mandy.. yahuuu...


en suami dgn Arabian Mint Tea.. :)


our dishes.. Lamb Mandy..



mula-mula ktorang nak order 1 lamb mandy & 1 lagi lamb kabsa..
tapi lamb kabsa takder sebab chef yang bakal diterbangkan khas dari Arab tak sampai lagi..
so, menu tu pun belum ada lagi lah..

lepas perut kenyang hati gembira..
kami meneruskan perjalanan..
pengembaraan ke Bukit Bendera..
nantikan entry seterus nyaa...

2 comments:

aca6nisa said...

sedap tak makan kt sini? :D

Aizura said...

sedap.. terubat gak la rindu makan masa kat KL.. hehehhe..