Tuesday, January 03, 2012

Welcome 2012

agak lambat lah aku update blog pasal tahun 2012 ni..
sekejap jer rasa 2011 dah berlalu..
maknanya dah 2 tahun lebih lah kami berhijrah tinggal di Kulim ni..
pelbagai cabaran dugaan yang kami hadapi.. Alhamdulillah.. masih di sini..
bahagia sekali.. :D

sedih sangat lah bila masuk tahun baru..
makna nya umur pun baru lah nanti..
kalau makin muda tak per lahh.. ni makin bertambah.. huhuhu..

bila masuk jer tahun baru.. mesti ada azam baru..
aku malas lah nak berazam.. sebab nya jarang sangat lah nak tercapai..
kadang-kadang benda yang tak diazamkan pun dicapai jugak..
cam ner tu??

aku nak update pasal wish list jer lah..
aku refer kat wish list aku tahun lepas..
korang tengok kat sini.. 
ada yg dh dapat.. tapi banyak yg belum dapat.. :P

aku nak kena update wish list baru ni.. sebab nya en suami dah bagi green light..
nak menunaikan salah satu wish list sempena birthday ku yg tak lama lagi tu.. (ngeriiii... )
aku ada 17 hari je lagi ni nak pikirkan apa lah yg aku berhajat sangat..
hmmmm... give me sometime...

p/s: tik tok tik tok.... 

No comments: