Instagram

Tuesday, July 08, 2008

apa kat dalam bungkusan tu?

sebenarnya bungkusan tu aku nak poskan balik ke perlis.. isi kat dlm nyer.... kain pasang utk buat baju raya.. kain baju kurung utk lelaki & perempuan.. ehhehe.. aku belikan utk mak,ayah,kakak,abg ipar,anak2 sedara aku.. termasuk ler kain utk aku & cik abg aku tu.. thn ni kan nk blk beraya kt perlis.. so, beli awal2 dan tempah kt sana jer.. hehe.. suspen jer tgk kotak tu.. ingat bom ke apa ye.. huhu..

sblum bertolak ke PD sabtu ari tu.. ktorg g ke nagoya kt carrefour wgsa maju.. sbb aku nk membeli kain2 ni la utk preparation hari raya.. aku beli sekali utk mak & abah mertua ku jgk.. mesti adil & saksama ok.. lebih kurang 2 jam gk aku & cik abg menghabiskan masa kt dlm nagoya tu.. ramai gk org.. aku ni biler masuk kedai kain mula la nk rambang mata jer.. huhu.. sumer tgk cantik jer..

so, td aku dh selamat mengeposkan bungkusan tu.. caj poslaju RM30.. ok laaa.. berbaloi la tu.. bkn nyer ringan.. baper psg kain kt dlm tu.. drp aku nk kena g blk semata2 nk antar kain kan.. bkn nye dkt.. so, utk family ku di sana.. ktorg akan blk masa cuti raya ni laaa... tungggguuuuuuuu...

3 comments:

azieazah said...

Haaa.. betoi gak apa yang Kak Z dok teka.. baju rayaaa...!

Yeeyyy.. ada hadiah tak? hehehe baju raya kaler PURPLE ker.. hehehehe gurau...

Kak Azie dah mula hantar ke tailor sejak bulan lepas lagi... bulan ni dah tak terima tempahan. 2 tahun lepas berturut dok beli baju ready made, sbb majuk dgn tailor lama buat baju kain mahai terjahit saiz badan Along.. huhuhu melepas akuuu..

Tahun ni dah jumpa balik tailor yg lamaaa dulu-dulu... huhuu lepas geram hantaq sampai 6 pasang.. wakakakaka...

Anak2 beli ready made jerrrr....

ops! panjang plak komennn.. hehehehe sori ek ZURA...

Aizura said...

tu dia.. awai nya kakZ antaq tempah baju raya.. smpi 6 psg.. dasat.. nk beraya ke mana tu smpi byk psg sgt tu? hihihi

azieazah said...

mungkin beraya sampai Perlih kot.. hahahahaha