Wednesday, July 30, 2008

cherating - part 2

pagi hari rabu (23/7) we ols ada kt jengka.. bgn pagi.. MIL aku dh siapkan sarapan.. pulut kukus & durian.. perghhhh.. sodap nyer... aku kan menantu x malu kan.. haha.. mkn bertambah2 lg.. hihihi.. dh tu dgn x mandi nya we ols g antar MIL aku g kedai.. FYI, MIL aku ada kedai menjahit.. ada la 2,3 org yg dtg keja ngan MIL aku.. aku & cik abg pun lepak2 kt kedai mak.. smbil tgk mesin jahit yg baru mak beli.. mesin jahit sulam elektrik.. so, pas ni MIL x pyh la nk menjahit guna mesin jahit sulam yg lama tu.. tp tunggu MIL terer guna mesin jahit baru tu.. mesin jahit baru tu dh siap2 ada design yg kita nk.. kiranyer mesin jahit berkomputer lah kan..

ni lah hasil yg aku buat pg ni.. mengetest mesin jahit baru MIL aku.. setting jer design apa yg kita nk.. pastu.. tekan start.. dia buat keje sendiri la.. heheheh


pas dh puas menggodek2.. aku ajak cik abg ai blk umah.. nk mandi2.. nk panjat pokok manggis lg.. huhu.. x mkn lg buah manggis ni.. leh bwk bekal g cherating sket.. pastu, baru la we ols mandi2 n siap2 utk grk ke cherating..

bih kurang kol 12 tghari.. we ols memulakan perjlnn ke cherating dr jengka... pastu, singgah dulu kt kedai menjahit MIL.. my FIL pun ada kt situ.. dh tu aku ni kan mulut x leh simpan2 kan... terus citer kt FIL aku yg ekon keta ktorg x function.. haha.. kalo they nk halang we ols g cherating pun.. xleh dh.. sbb we ols dh siap dh kan.. dh nk grk dh... abah cek punyer cek.. abah ckp gas habih tu.. cik abg ai pun ckp laa.. we ols x penah tmbh2 pun gas ekon tu sejak dr beli keta tu.. huhu.. sejuk je kan.. wat pe la nk tmbh2.. heheheh.. abah ckp.. btul la tu.. gas abih la tu.. hihihih...

setel segala.. we ols memulakan perjlnn... cheratingg... here we come..

No comments: