Instagram

Monday, July 28, 2008

hari pertama berpuasa ganti

lg lebih kurang sebln jer lg kita nk posa ramadhan kan.. aku baru la terhegeh2 nk ganti puasa.. dh la sgt byk hari kan.. sbb masa bln puasa last year aku demam suspect denggi.. harus la byk hari aku kena ganti puasa.. kuatkan semangat aku nk habiskan semua nya yer...

hari ni pas abih meeting terus blk umah.. mls nk ke ofis sbb dh tghari kan.. ptg kang kena blk awal sbb nk buka puasa lak.. so, blk lepak & buat keja dr umah jer.. byk nye keja kena wat ari ni..

so, utk bkk puasa ari ni.. aku msk taraaaaaaaa....

kupang goreng kunyit

siakap sweet sour.. hantam jer..

resepi nyer nnt aku ltk dlm blog lg 1 ok... ngantuk laa.. padahal awal lg.. lepak2 dpn tv jap aaa..

3 comments:

azieazah said...

Kupang tu, kalu masak sambal pun sedap ZURA...

Kak Z selalu beli yg kering (tp mahai skit), rendam dulu baru masak..

Beli hat mentah ni kadang2 ada pasir....

Aizura said...

kakZ, baru2 belajar masak kupang ni.. jumpa cara msk mcm tu kt internet.. try jer..

ada eh jual yg kering..? x penah jumpa lak..

azieazah said...

Memang ada kupang yang kering tu... Supermarket biasa ada..

tp kena rendam dulu biar kembang skit... dan supaya habuk dia jatuh dlm air...

Masak sambal tumis atau rendang, sedap gak tau ZURA...