Instagram

Sunday, July 20, 2008

mengemas

tajuk mengemas ok.. kemas ape yer.. kemas umah laa.. apa lg nk buat di hari minggu yg xde program perlu dibuat di luar.. sebenarnyer ada program luar.. tp nyer, keadaan rumah dh agak berabuk kan.. so, pentingkan rumah dulu lah yer... yg mengemas umah sebenarnyer cik abg sy laa.. sy hanya memasak bg dia mkn jer.. n tolong sikit2 apa yg patut.. cik abg ai request sy buat nasik lemak, smbl ikan bilis (ikan bilis goreng dulu pastu ltk dlm sambal) & telur goreng yg digoreng garing di sekelilingnya (perlukan minyak yg byk dan btul2 panas barulah telur tu akan kembang dan garing).. huhu.. ni cik abg ai punyer request tau... tu lah kalo bg dia buat permintaan.. agak macam2 la.. tp sib baik bini dia ni baik tau.. (hahahah.. puji diri sendiri).. baik ada sebab.. sebab nak kan cik abg ai setelkan sumer hal2 kemas umah dan mengelap lantai dan menyalin air akuarium.. huhu.. tp hal2 basuh baju & sidai baju.. sy yg buat tau... :)

kemas punyer kemas.. cik abg ai sgt sakit mata tgk satu beg baju sy yg masih lg ada baju kt dlm nyer.. n x penah kemas2 sejak pindah umah ni.. huhu.. lama seh.. sumer dlm tu baju2 kurung sy yg dh agak lama.. n of coz dh x muat la nk pakai.. geram nyer tgk tau.. mmg dh out of cutting dr dulu la sy skrg ni.. dr dulu mmg la bdn comey cam gini gk.. tp nyer kecik la sikit kan... kalo tgk gmbr dulu2 pun rasa jeles tau.. nk blk bdn cam tu.. tp.. susah nyerrrrrrrrrrr...

p/s to cik abg ai---> abg terlebih jaga ayg ni.. sbb tu la makin membulat.. huhu

nnt biler ada masa sy ltk gmbr sy zaman muda2 ok.. nk kena scan dulu.. sbb sumer nyer gmbr hard copy.. hehe

ni ada 1 gmbr nk tunjuk.. lama dh scan.. gmbr zaman we ols berchenta ni.. dating kt genting highland.. masa ni pun bdn dh mula nk naik dh.. huhu
nnt lah sy scan lg gmbr2 lain ehh.. so, utk kengkwn seUM ku.. nantikan kemunculan gmbr korg sekali yer... huhu.. geng lipstick.. :)

sebenarnyer nk citer.. masa tgh kemas2 tu kan.. terjumpa la baju kawin we ols.. baju ni we ols tempah.. pakai masa majlis sebelah cik abg ai.. mmg dh x muat gk dh baju ni.. huhu.. teruk nyer aku.. x beranak lg pun bdn mcm guni beras dh.. tolong.. tolong..
cantik x baju ni u ols.. hihihih.. simpan ok.. buat kenang-kenangan.. mana la tau bdn aku kecik sket nnt.. leh la pakai blk baju ni.. huhu..

No comments: