Tuesday, July 15, 2008

beli ikan

sambung lg cerita di hari sabtu.. hehehhe.. byk lak kisah nyer.. mlm td ingat nk sambung tulis lg.. tp ngantuk la pulak.. kol 11++ aku dh tido kt dpn tv.. ngantuk sgt laaa.. eh.. pjg lak membebel..

aku nk citer psl kisah hari sabtu lps lg.. pas we ols g ambik gmbr passport kan.. cik abg ai teringat la nk g cari penapis akuarium chomel we ols tu.. teruskan perjlnn ke jln subang-sg buloh.. yg byk2 ada nursery tu kan.. jual pokok bunga bagai tu kan.. ada la 1 kedai jual ikan kt situ.. tujuan nyer nk gk la beli ikan sepat... tmbh koleksi ikan kt dlm akuarium tu.. tp.. kt kedai tu xde lak ikan sepat.. byk ikan emas jer...

cik abg ai tgk sibuk la belek2 ikan apa yg dia nak.. yg aku nak gk.. :)

byk ikan mas jer kt sini.. tp aku suka.. cantik tgk sirip2 ikan mas tu..

ni nama nyer ikan kapi.. cantik ekor dia tau..

ni salah satu ikan mas yg ktorg beli ari tu.. sekor jer beli.. sajer nk meramaikan majlis.. heheh..
tp kan.. di saat aku menulis entry ni.. ikan ni mati.. sedih ok.. xtau la naper leh mati lak... xtau penyakit apa yg menyerang.. ahad lepas lak ikan mas aku yg berperut buntal jugak mati.. sedih.. sedih..

No comments: