Instagram

Monday, August 10, 2009

bermulanya episod baru..

ewah2... tajuk cam episod slot akasia lak yer...

xder lah.. aku just nk story kt korg.. yg we ols laki bini skrg ni dh jd weekend hubby & wife.. sorg keje kulim.. sorg keje KL.. weekend jer la ktorg ketemu... start last week la episod baru ktorg ni bermula...

at the very 1st time aku naik bas dr kulim sorg2.. nk ke KL.. hubby aku antar.. masa nk naik bas.. aku lps salam cium tgn & hubby kiss my cheek.. aku langsung x leh nk pandang muka cik abg ai tu.. sebak jer rasa.. dlm bas tu aku nangis jer.. dh la tisu lak xde.. adesss.. cemana nk lap ni.. selamba jer lah.. buat bodo.. sib baik masa tu x ramai lg org dlm bas.. mcm2 la aku dok pikir masa tu.. bila terpikir jer.. mula la meleleh air mata aku ni.. aduhai...

bas pulak smpi kt puduraya.. pastu, xde org lak nk pick up.. sumer nyer aku kena buat sendiri.. sedih nyer.. i hv to be independent from that day.. aku ambik teksi jer nk blk umah.. charge me RM30... belasah jer lah.. mmg la mahal.. tp aku nk cpt2 smpi umah...

smpi jer umah.. masuk umah... syahdu nyer.. sunyi nyer.. sepi nyer.. emosi btul la aku ni.. terus call cik abg ai.. mula2 nk control la.. buat cam biasa.. tp cannot.. terus nangis.. cannot tahan anymore... ish.. teruk nyer aku ni.. spjg malam dok pikir.. cemana aku nk tido ni... kepala otak mcm2 pikir.. kesian cik abg aku dok sorg2 kt sana.. aku pun kesian gk kt diri aku yg dok sorg2 kt sini.. nobody accompany me... spjg mlm.. aku baca quran.. buat solat hajat.. semoga dipermudahkan keputusan yg telah kami buat.. semoga diberkati apa yg kami hajatkan.. insyaAllah...

akhirnya aku tertidur jgk... bgn pg esok ingat dh ok.. lps subuh.. ber video call dgn cik abg aku... terus lg sekali berdrama swasta la aku biler tgk cik abg aku.. giler touching nyer laaa.. puas la cik abg ai pujuk2... mmg aku x leh nk control.. pastu, terus siap2 kuar g ofis.. buat keje mcm biasa.. cuba membz kan diri & menggembirakan hati.. akhirnya.. aku ok...

menanti cik abg ai blk KL hari jumaat.. alhamdulillah semua nya dh ok... aku dh boleh ajar diri aku terima kenyataan sekarang yg ktorg dok berjauhan... berjumpa biler hujung minggu sahaja...

ni gmbr semlm.. masa ktorg berdating kt tropicana mall city.. heheh.. tmpt baru aaa.. 1st time pegi.. cik abg ai masuk Borders, carik buku.. tp x jumpa buku yg dia nk..


ok lah.. setakat ni dulu rapuan ku.. bersambung di lain masa.. hi hi hi..

3 comments:

Fadzil said...

makan hati leh turun berat...

Dong & Dia said...

alalalalala...ciannyer dia...sabar no dan cepat2 carik keje kat sana supaya tak lama berjauhan..

Aizura said...

en fadzil --> xmau la mkn hati.. sat g x pasal2 kena darah tinggi.. :P

dong --> doakan aku yer.. x sanggup la berjauhan lama2 ni.. :(