Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan

aku nk mengucapkan salam ramadhan buat semua umat Islam di muka bumi.. terutama yg sgt rajin menjengok ke blog aku yg x seberapa ni..

dh abih ker ganti puasa tahun lepas?? kalo x sempat... mmg dh x sempat laa.. byr fidyah lah yer... aku.. alhamdulillah, awal2 lg dh setelkan.. sbb dh penah terjadi penyakit kemalasan mengganti di saat2 akhir..

insyaAllah esok aku akan bertolak ke Kulim.. bertemu suami terchenta.. dan terus meneruskan perjalanan ke perlis.. menyambut puasa bersama keluarga ku.. tahun ni giliran beraya di jengka, pahang.. so, dgn kesempatan yg ada.. we ols akan menyambut puasa bersama keluarga ku di perlis..

aku dh ambik cuti seminggu.. smpi lah 31 ogos.. spjg tempoh tu.. aku akan berpuasa bersama cik abg ku di kulim.. 1st time la x posa sama2 sejak kawin ni.. susah sikit nk menerima keadaan.. sbb tu la sanggup ambik cuti semata2 nk bersama2 menyambut puasa..

tp aku tetap akan online wpun aku bercuti.. sbb nyer cik abg ai kan keje.. so, aku keje gk laa sambil beronline.. (cam x cuti jer.. hihi..)

ok lah.. itu jer coretan aku mlm ni... nk gayut tepon pulak.. (mcm zaman berchenta dulu la kekdah nyer ktorg skrg ni.. sib baik la calling2 free jer antara we ols ni.. save bajet.. :D)

2 comments:

Papa, Mama & Azra said...

Selamat berpuasa babe!

Mohd Fairuz bin Hamzah said...

wah nak cuti gak !!~ adoyai... keje keje keje :(