Instagram

Monday, August 17, 2009

flu & cough

hari ni aku stay kt umah jer... working from home.. aku start kena flu hari sabtu.. batuk lak start mlm td.. so, pg ni aku dh dipaksa oleh cik abg ai & mak aku.. soh g klinik.. wat check up.. ye laa.. skrg ni kan kes H1N1.. sgt bahaya ok... virus flying anywhere... so, kena berhati2.. mencegah lebih baik drpd merawat...

smpi jer klinik... nurse tny sakit apa.. aku jwb batuk & selesema.. terus dia bg mask.. suruh aku pakai.. mmg yg ada selesema & batuk kena pakai mask.. ok.. sy menurut perintah.. bagus gk.. sbb kt klinik selalu nyer mmg byk virus2 x elok ni kan..

ni lah aku dgn mask... hik hik hik.. terus mms kt cik abg ai.. heheh..


2 comments:

ctfarazila said...

lor... dah tau batuk selsema tapi x pakai mask... ni nak marah ni... hehehe... sib baik nurse tu x marah ko... dia marah dlm hati je kot...

aku alhamdulillah sihat2 aje tp mmg pakai mask kalau naik lrt. Anak2 aku le yg batuk + selsema ni... huhuhu riso...riso...

Aizura said...

naik lrt mmg elok pakai mask.. aku ni smlm jer pakai masa kt klinik.. pastu, dok umah jer... ari ni lupa lak nk bwk sekali mask mai ofis.. huhu..