Saturday, February 20, 2010

cerita hari ini yang biasa-biasa jer

hari ni bangun pagi pukul 9.30 pagi.. lately, asyik rasa tak cukup tidor jer.. so, bila cuti semesti nya nak tido lama2.. puas rasa nya..
pas mandi, terus siap2 nak keluar.. hari ni plan nk pegi Celcom kat Bkt Mertajam.. nak terminate Celcom Broadband (kan dah ada streamyx.. hehe).. pastu, nak bayar bil tepon aku gak.. dah over credit limit.. terbanyak guna lak last month.. tak sempat nak ujung bulan dah kena bayar..

pas setel kat celcom, cik abg ku kelaparan pulak.. so, cik abg ajak gi kepala batas untuk makan tghari.. ktorg pi makan kat Din Ikan Bakar.. ni 2nd time kitorg pi situ.. masa 1st time korg leh refer sini..

lepas makan.. ingat nak terus balik, tapi cik abg ai ajak pi Rope Walk kat Butterworth.. semata2 nak mencari pencukur rambut dia.. sbb aku selalu komplen suruh dia beli.. kalo tak, tiap2 bulan nk kena pi kedai gunting rambut.. padahal bukannya potong style2 pun.. pegi kt mamak tu, bgtau no.2.. setel.. baik la beli sendiri.. aku leh tolong wat kan.. hehe.. save bajet..

pastu, terus balik umah.. singgah kedai hardware sat, beli barang sket.. smpi umah, relax2 sat.. cik abg ku itu mengantuk la pulak.. dia tido.. aku mula2 tak nak tido.. tp tgk dia sedap je berdengkur, layan la jgk.. tido gk lah..

ptg td.. sedikit kerajinan melanda, sebab dah agak kelaparan.. aku pun dgn rajin nyer menggoreng mihun.. so, setel lah mkn petang + malam sekali.. sekali keje je kan.. malam leh relax2 melayan internet.. bermain farmville, barnbuddy, cafe world (baru terjebak).. dan game paling aku suka layan kt FB adalah bejeweled blitz.. aku & internet tak dapat dipisahkan.. mmg syorga la rasa nya bila dah berjaya pasang streamyx kat rumah skrg ni..

cik abg ku.. sgt gemar melayan tv & bermain ps2 di kala aku sibuk mengadap laptop.. hehe..

ok lah.. itu jer update utk ari ni.. xde gambar la.. sbb mmg xde ambik gambar pun utk ari ni.. nnt biler2.. aku akan update psl cerita kebun kecil di belakang rumah kami.. :)

No comments: