Instagram

Sunday, February 21, 2010

wedding siti asmanizar @ sg petani

sabtu, 13/02/2010.. menghadiri majlis perkahwinan siti asmanizar & lukman hakim di sg petani.. sekali la dgn rombongan ex-ofcmate dari KL yg dtg bermalam di rumah ku.. cuaca sangat panas terik.. ye la, sekarang ni mmg musim panas yang berangin.. penyakit mudah hinggap dgn cuaca macam ni.. so, kena banyak2 minum air sejuk ye..

kami tak menghadiri masa majlis akad nikah.. sebab aku bersiap2 mengemas rumah sikit2.. lps kenduri nak terus balik ke perlis.. so, takkan nak tinggal rumah agak bersepah kan.. (pantang mak aku ni.. )

masa kami sampai, pengantin kat dalam rumah.. tgh upacara menyarung cincin.. dah kelaparan ni, serbu nasik dulu lah jawab nye.. sementara nak tunggu pengantin habis upacara..

lps makan, gi menunggu kat depan rumah jiran pengantin.. masa ni pengantin tengah makan beradap.. sian pengantin kelaparan agak nya.. makan dh tak tengok kiri kanan dah.. lapar sungguh.. :)
ahli rombongan dari KL yang sedia menanti pengantin selesai makan..



kami pun menanti jugak, sambil pekena bubur kacang..

pengantin dah datang.. kiss kiss dulu.. :)
satu gambar dgn pengantin pompuan..
gambar ramai2..

kol 2 lebih, masing2 memulakan haluan ke destinasi yang telah dirancangkan.. ada yg balik KL, ada yg ke taiping, ada yg ke langkawi, ada yg ke bukit kayu hitam.. kami pulak, ke perlis..

semoga ketemu lagi adik2 semua yer...

2 comments:

Mohd Fairuz bin Hamzah said...

owh dats me baju merah yg ensem comel tu hik3 !!~

Aizura said...

apa kes dtg promote 'kecomelan' anda di sini.. sila bayar kos pengiklanan yer..