Instagram

Wednesday, February 24, 2010

Happy Birthday to My Dearie Hubby

Happy Birthday 2 U..
Happy Birthday 2 U..
Happy Birthday 2 Abang Sayang.. :)
Happy Birthday 2 U..


yang ke berapa eh? tanya lah tuan empunya diri.. sudah tua.. tp macam budak budak je kelaku nya.. hehe.. tapi!!! yg tu lah yg saya sayang.. sayang sangat sangat..

hari ni orang tu jadi mat bunga.. 1st time sejak kami berkasih sayang.. si isteri yang kedekut ni bagi bunga kat si suami yg baik hati.. :) .. hari ini dalam sejarah tu..

ucapan untuk suami tercinta:
Semoga Abg sentiasa bahagia, ceria, aman, sentosa hidup bersama Ayg.
Semoga Abg dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dilimpahi nikmat dari Illahi.
Semoga Abg terus menjadi seorang suami yang baik pada Ayg.
Semoga doa Abg dimakbulkan Allah.
Semoga apa yang Abg impikan akan Abg capai.
Semoga jodoh kita kekal hingga ke akhir hayat.

apa lagi eh?? nanti ucap live lah baru best. kalau2 ada iklan2 tambahan. ahaksss. (selingan jer)

2 comments:

Nani # said...

amboih shaq posing manja gitu, hehe
hai zura.. salam sesama blogger ;p

Aizura said...

suami ku itu mmg nyer manjerr.. oppss, terpecah rahsia laks..

hi cik nani.. berblog jgk dia yer.. dh update kt blog walk kita dh.. :D