Instagram

Wednesday, February 17, 2010

tetamu ke rumah kami

jumaat lepas kami menerima kehadiran tetamu dari KL ke rumah sewa kami di Kulim. boleh dikatakan tetamu pertama yang mengunjungi kami sejak pindah ke rumah baru ni. so, aku planning buat BBQ. dah lama tak buat makan2. dan kebetulan pulak ada tetamu ni kan, lagi lah best. leh makan ramai2.

cik abg aku tgh menghidupkan api sementara menanti rombongan tetamu datang.

lewat diorg ni sampai. kol 11 mlm baru sampai kat rumah aku. mmg dah agak dah.

antara makanan yang aku sajikan.

mereka dah sampai, dan mula menjamah makanan.


dan ada lagi yang sedang sambung membakar ayam.

so, malam tu 10 org tido di rumah ku. esok nya kami akan ke sg petani utk menghadiri majlis perkahwinan salah sorg budak ofis lama ku.

1 comment:

zero access (zeroXs) said...

wahhhhhh wahhhhh sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee