Tuesday, August 12, 2008

buka puasa @ hartz chicken buffet

hari khamis lepas... aku kan posa... biler posa jer.. mula lah mengidam nk mkn mcm2 kan.. kali ni aku mengidam nk mkn hartz chicken buffet lak... kt sunway piramid... hihih... terus la skype kt cik abg ai kan.. ajak g sana aa mlm tu... after maghrib..

lps maghrib jer.. cpt2 siap.. terus berdesup ke sunway piramid.. tp kan.. dh mahal la harga kt sana.. RM20.80 per person.. dulu2 aku dok mkn dlm belas2 jer... ayam dh mahal kot.. hahahha...

cik abg ai dgn gelojoh nyer mkn.. cam dia lak posa.. hihi

aku pun gelojoh gk... posa kan... dh brp pinggan dh aku balun ni.. hihi

ni kt dlm hartz chicken buffet.. pandangan dari meja yg we ols duduk..

cik abg ai mkn salad lak..

my 3rd pinggan.. heheheh.. perut dh penuh ni... adesss..

itu lah kisah makan2 ktorg di hartz chicken buffet... burrrpppppppppp...

No comments: