Wednesday, August 27, 2008

teringin

dh masuk hari ke3 minggu ni aku work from home.. kereta aku x sihat.. mengalami kesukaran yang perlu dibaiki.. mungkin agak besar jgk masalahnyer tu.. disbbkan gaji we ols dua2 lom masuk lg.. so, keta terpaksa tido dulu diam2 kt parking tu.. sian keta we ols.. we ols pun sedih gk kan.. tgk dia cam tu kan.. sabar ok.. harap2 hari ni @ esok leh bwk g jumpa doktor yaa...

ekceli, aku nk citer psl keteringinan aku ni.. dh baper hari dh asyik dok teringin nk mkn maggi perisa ayam... huhuhu.. sgt teruk ok aku ni.. seboleh2 nyer x nk mkn maggi tp nyer teringin lak.. cam terbau2 jer kan.. so, pg td tumpang cik abg ai singgah kedai g beli sedikit keperluan yg aku nk.. xde la beli apa sgt pun.. mknn nk mengisi perut ku jgk.. maggi pun aku beli gk.. kedai nye dkt jer.. dpn umah ni jer.. tp kan.. asyik mls jer nk bersiap dan pegi ke kedai kan.. pg ni jer rajin sikit.. cik abg ai drop kan aku kt situ, blk aku jln kaki jer.. dekat jer.. jln 5 minit jer smpi umah dh.. hehehe.. gatal x aku.. dh tau bdn cam belon pun mls nk eksesais.. aku eksesais dlm umah jer.. wat aerobic.. hihihihi..

ok lah.. aku nk g mandi.. pastu, nk msk maggi perisa ayam... slurrppp.. sodap nyer..

5 comments:

azieazah said...

Uissshhh dah lama tak makan maggi ni..

tp kalu makan pun mesti yg perisa kari, pastu mesti nak masak taruk macam2.. kentang la, telur la, sawi la, fishcake la.. heheh

perisa ayam ni mcm sop kot.. tak berapa minat.. sbb kalu nak makan yg jenis sop cuma pilih Cintan perisa Asli jer... tak masak, tp rendam ayaq hangat.. >> ini malas tahap Gaban nih.. ahahaha

Papa, Mama & Azra said...

Hi Zura! Dah dapat lepas gian makan maggie ke blom? Hehehehe.....

Aizura said...

Hi Ijan, long time no see!! Dh selamat semlm mkn maggi perisa ayam 2 bungkus.. hahhahaha.. teruk tol aku.. ko pekaba? biler nk mkn nasik minyak ni.. jgn lupa jemput aku tau.. :)

Aizura said...

kakZ, sy mmg suka perisa ayam & kari.. yg lain2 x suka.. tp kalo yg jenis rendam ayaq hangat ni mmg dh jemu giler masa zaman study dulu.. standard biler dh kawin ni kena tumis dulu la.. baru besh.. hhihi..

Papa, Mama & Azra said...

Aku sehat. Pasal makan nasi minyak tu, tungguuu....Hahahahaha!!!!