Wednesday, October 08, 2008

bersama along & adik

hari ke2 di perlis..

mlm td family kakak aku tido kt umah mak jer.. diorg dh penat nk blk umah sbb baru blk dr perak.. sian diorg.. abg ipar aku smpi tertido kt atas sofa.. lama lak tu tido nyer.. sib baik ari ni diorg x keja.. kalo x teruk gk laa.. bdn penat.. kol 9 pg gitu.. diorg blk umah.. tinggal la anak2 nyer ngan mak aku.. hihi.. leh la main2 ngan bdk2 ni.. suka2..

si adik tu cam biasa la.. cembeng jer.. asyik nk kepit ngan mak aku jer.. pastu, mak aku soh we ols kuar kan laptop.. bdk2 ni kalo ngan laptop mmg la suka sgt.. sib baik ada 2 laptop.. dpt la bdk2 tu sorg 1.. si adik tu x padan ngan kecik.. bkn main pandai lg dok godek2 jari kt mouse panel.. kelakar je aku tgk.. x kisah la game ke apa ke yg aku bkk.. janji dia nk buat sendiri.. kena la we ols monitor diorg kan.. kang kemana2 lak ditekan nyer.. mau hancur laptop we ols.. hehehe..

tgk la ni.. bkn main khusyuk lg bdk2 ni..


selepas dipujuk berenti main laptop.. nnt main lg yer adik & along..
si adik ni dh mula sentap blk.. pakngah nyer g ambik gmbr dia tgh menyentap kt bwh meja..
actually, adik ni kurg sihat.. bdn dia suam2 cam demam je.. psl telinga dia sakit.. kata doc taik telinga nyer keras.. sian dia..

sempat lg tu buat 'peace' biler pakngah nyer ambik gmbr.. hiks hiks.. kelakar la adik ni..


dh g menonggeng kt mak aku lak..
pastu, mak aku terus bg adik mkn ubat demam.. dh tu, baru mood adik ok..

then, apa lg.. biler mood ok.. mula la dh main2 ngan pakngah nyer.. ngan makngah nyer.. aku ajak dia g test pakai baju yg aku baru beli semlm.. aku belikan sorg 2 psg gaun utk diorg..

ni slh satu gaun yg aku belikan utk adik.. chomel x?? cam anak mat salleh lak ngan topi nyer tu.. bkn main bergaya lg..
hari ke2 di perlis... we ols bukak puasa mkn nasik dgn terubuk & perut lembu bakar.. perghhh.. maveles wa cakap lu.. siap ada petai bakar jgk.. cicah ngan sambal belacan... layaannnnn... gmbr mknn x smpt snap sbb sumer sebok mkn bkk posa laa..

No comments: