Instagram

Friday, October 10, 2008

pencawang baru


ada pencawang telefon baru dinaikkan di kampung abi.. kampung yg bakal family aku bermastautin.. insyaAllah tahun depan.. harap2 semua nya berjalan lancar.. mohon rezeki dari Allah agar dipermudahkan segalanya.. Amin..

aku dh x sabar nk duduk umah baru.. wpun we ols blk kejap2 ke kan ke perlis.. tp aku tetap rasa teruja.. umah ni ayah aku wat sendiri.. so, bajet pun x byk sgt kan.. buat simple jer.. xde la banglo2 cantik2 tu.. janji boleh duduk dengan selesa.. mmg ktorg x kisah semua tu..

cerita psl pencawang.. pencawang ni didirikan atas tanah ayah aku.. so, pihak berkenaan membayar sewa pada ayah aku setiap bulan selama 15 tahun.. Alhamdulillah.. ada la jugak income masuk nnt bila ayah aku dah pencen..

2 comments:

azieazah said...

Wahhh... pampasan tanah tu pun kira dahsyat tuuu kan? kan? hehehehe...

sewa lagi.. :D

Aizura said...

ada la sikit kakZ.. buat bekalan dh pencen nnt..