Instagram

Thursday, October 30, 2008

yeayy.. yeayy... dpt headphone baru

semlm cik abg ai dgn murah hatinya belikan aku headphone baru.. sbb nyer aku asyik dok bising2 ckp headphone yg aku pakai kt ofis tu x best.. longgar.. tunduk paler sket jer dh jatuh ke bwh.. angan2 nk headphone baru sejak g harvey norman ari tu laa.. dok test2 headphone philips yg harga rm200+.. mmg sedap giler aaa.. puas hati... tp aku xde la mengada2 nk yg mahal2 tu kan.. yg murah2 jer yg aku nak.. tp nk brand philips gk laa...

inilah headphone baru ku yg cik abg ai belikan.. thank u abg..
aku ngada2 mintak kt cik abg ai sbb nyer cik abg ai baru beli earphone yg pd kami harga nye agak mahal la.. tp xde la smpi ratus2 kan.. bg kami dh mahal ler tu... so, aku pun nk la headphone yg best2 gk.. hehehe..

apa lg.. hari ni aku mengetest la headphone baru kt ofis...
sgt aman damai telinga ku ini.. kalo nk sengguk paler atas meja smbil dgr lagu pun ok jer.. headphone aku x jatuh ok.. heheheh.. suka.. suka..

p/s: ari ni aku stayback kt ofis... sib baik ada headphone baru.. tp sian cik abg ai.. dok baik2 tau abg kt umah tu.. :(

No comments: