Instagram

Thursday, February 19, 2009

we ols g putrajaya

masa weekend 2 minggu lps.. 11/2.. we ols g putrajaya.. we ols attend bengkel bebas hutang by aziz ibrahim.. certified financial planner.. bertempat di.. kelab tasik putrajaya..

we ols masa dlm bengkel.. smpt lg ambik gmbr kan.. sementara tunggu bengkel bermula..

ni masa break... ktorg mkn kt restoran kt kelab tasik tu.. pihak yg menganjurkan bengkel ada sediakan mknn.. tp sbb we ols g solat asar dulu.. pastu, naik nk mkn.. sekali tgk dh licin dh.. ramai peserta kali ni.. lebih dr 150 org..



bengkel ni bermula pukul 3 ptg.. habis pukul 7 lebih... isi kandungan bengkel ni adalah untuk mengajar cemana kita nk menyelesaikan hutang dan membuat simpanan yg maximum... sgt menarik.. bukan nya MLM @ jualan produk.. tp aziz menjual kepakarannya utk membantu org2 kita supaya boleh menyimpan.. untuk masa depan.. kalo u ols berminat.. boleh tgk kt website dia.. selepas menghadiri bengkel ni.. semua peserta akan disetkan temujanji utk berjumpa dengan aziz sendiri dan dia akan memberi nasihat dan tunjuk ajar untuk kita memulakan langkah dalam membebaskan diri dari hutang dan mula menyimpan..

dh la aku citer sikit2 kan.. heheh.. xde komisen pun.. hihi..

setel jer bengkel tu.. ktorg pun nk grk blk... pastu, aku teringat.. nk g posing2 jap la kt jambatan yg dkt area putrajaya tu.. kan selalu org dok gi posing2 kt situ.. aku pun teringin gk...






masa ni dh nk maghrib.. so, keadaan agak gelap sket.. memandangkan we ols blum btul2 mahir dgn kamera baru ni... so, gmbr agak gelap la.. xper.. next time try lg.. :)

No comments: