Thursday, April 23, 2009

jom skodeng

ni lak citer weekend lepas.. hari sabtu.. hehehe

hari yg sgt la aku super gembira ok.. wpun aku berada di rumah sajer...

meh kita tgk apa yer berlaku..

masa ni aku tgh sedap2 dok melayan tv.. sambil dok atas sofa.. goyang2 kaki.. cik abg ai yg suruh aku wat cam tu tau.. dia ckp.. dok relax senyap2 tgk tv.. heheh

dia lak.. wahhh.. sgt terharu & gembira sekali aku.. heheh..

meh kita skodeng.. apa yg cik abg ai buat masa aku tgh bersenang lenang tu..

apa cik abg ai buat tu???

eh.. bkk peti sejuk lak.. carik aper tu??

close up sket.. tekun btul.. dok potong apa tu??

oo... potong isi ayam yer... rajin nyer laki aku ni..

agak2 korg apa la cik abg ai ni masak eh...

ni la yg dia masak.. nasik goreng spesel bebb.. sedap tau.. yg dlm mangkuk tu.. sup tulang.. yg tu aku la yg wat.. sonang jer.. main rebus2 jer.. pastu, masuk la kelengkapan ke dlm sup.. siap la sup tu..

we ols mkn atas tikar jer.. sbb mcm biasa.. mesti nk melayan tv sambil makan kan.. so, meja makan tu jd tmpt ltk brg jer.. huhu...

tp serius ok.. nasik goreng cik abg ai msk ni.. mmg sgt sedap ok... double thumbs up to my cik abg.. luv u abg.. nnt msk lg ok..

actually, 2 hari sblum hari sabtu lg cik abg ai dh ckp kt aku niat dia nk memasak tu.. jumaat mlm lps dinner.. we ols g giant.. masa ni tukar watak jap.. cik abg ai la yg carik brg2 yg dia nk msk.. aku tolak troli.. heheh.. sgt best ok.. heheh

No comments: