Instagram

Thursday, April 23, 2009

ke pesta buku

hari ahad ari tu.. we ols berjaya jgk la membolosi diri ke pesta buku 2009 kt pwtc.. ramai nyer manusia.. aku xde la wat list pjg berjela cam puan nieta tu kan.. lgpun lama dh x follow psl novel ni.. main belasah jer la mana yg berkenan.. hehe..

we ols parking kt The Mall.. smpi bih krg kol 12++.. kalo x slh.. terus lunch kt Kenny Rogers dlm The Mall tu dulu.. sblum nk bersesak2 dlm pwtc..

x semua booth yg kitorg g.. sbb aku penat giler dh berjalan.. lgpun apa yg aku nak dh dpt.. so, cukup dulu laa.. cuma cik abg ai jer yg x dpt buku yg dia berkenan.. tp biler balik ke The Mall kt ruang legar tu ada jual buku2 gk.. so, cik abg ai beli buku kt situ.. tp dia xde la beli novel.. dia beli buku ilmiah jer.. heheheh

masa bersesak2 kt dlm pwtc ni la.. aku ternampak husband puan aD.. en mamoru.. tgh bersesak2 dgn kamera nya mintak laluan.. 2, 3 kali gk la aku terserempak.. hehhe.. credit to u ols yer utk entry ni.. heheh.. aku pun cam kenal jer mamat ni kan.. ingat2 blk... ooo.. kenal laa.. biler baca entry aD.. betul laa tu??

ni lah yg aku beli kt pesta buku tu..
magazine anjung seri keluaran jan, feb, mac 2009.. pastu, 3 ketul novel alaf21.. pastu, ada lg laa beli buku utk anak2 sedara aku.. buku mewarna & buku utk yg baru kenal huruf... dr boot sayang muslim.. itu jer laa..

tp kan.. aku cam terpikir nk pegi lg sekali la pesta buku ni.. sbb this week ada lg.. 26hb last day.. apa kata cik abg ai yer???

4 comments:

ArELeEz said...

pegi jgn xpegi!!! he3..

Anonymous said...

haa....novel adam&hawa tu sangatla beshhhhh...baca jgn tak baca!!huhuhu...
-ain

Aizura said...

areleez.. dlm proses memujuk cik abg.. heheh..

ain.. akak tgh baca novel tu skrg ni.. mmg best.. baru 1/2 way..

puterikiut said...

ya betul..semua koleksi Aisha Sofea best.. boleh pi lagi tu..nak cukupkan quota pelapasan cukai 2009..hehe

p/s: list pjg berjela tu bukannya list nak beli pun..tu list yg dah ada.. takut terbeli lagi..