Thursday, April 02, 2009

lama tak hapdet

cukup seminggu aku x update blog... bkn nyer x ingat.. tp ntah laa.. mood malas nk bercerita tu menjadi2 lak kan.. so, bersawang la kejap blog aku kan..

mood aku pun x brp bagus gk lately.. psl keje.. psl life.. psl mcm2 gk laa.. x boleh la aku nk detailkan.. sesetgh org jer yg aku leh kongsikan.. not in public.. xper la korg.. aku still ok lg.. cuma mood gelong jer..

mcm2 citer nk citer.. tp.. nnt2 lah aku citer.. x best aa citer biler xde gmbr kan..

last weekend in laws aku dtg.. tanpa dirancang pun.. diorg dtg nk antar durian kt we ols.. sungguh terharu.. hari ahad we ols bwk diorg g jln TAR.. MIL aku nk beli brooch byk2 utk nk jual kt jengka.. mcm2 leh jual kt sana kalo rajin.. MIL aku mmg sorg yg rajin.. ktorg haruslah memberi sokongan padu..

lain2 citer.. nnt aku ingatkan blk lah apa yer.. org mood malas.. cam ni laa.. lg pulak bdn rasa cam lengoh2 lak ni.. huhu.. aku baru 2 hari mencuba pakai corset ivy6 (will story later ok)..

ok lah u ols.. ketemu lg yer..

1 comment:

Mohd Fairuz bin Hamzah said...

hanging hahu hadannn halas huk hopissss
hahahaha