Friday, September 04, 2009

aku kesorgn

sejak balik dr kulim.. aku mmg stay sorg2 la kt kota dsara ni.. mcm la sblum g kulim aku dok berdua kan.. heheh.. xde la.. sblum tu kan blum puasa.. skrg ni dh puasa.. so, feeling lain sket kot.. tp aku ok jer.. sbb aku dh terima realiti.. satu hari nnt we ols pasti akan bersama semula.. cuma memerlukan pengorbanan la buat masa ni..

1st day aku bkk posa sorg2 (puasa hari ke 11).. smpi dr kulim kol 2 ptg.. relax2 jap kt umah.. online & bertenet.. (dh lebih seminggu menggunakan celcom broadband.. agak lembab membrowse.. kalo dpt line HSDPA.. laju la cam guna streamyx.. ) pastu, ptg2 sket kuar g giant beli brg2.. prepare utk bkk posa n sahur.. blk umah.. masak spageti.. terbyk lak msk.. mkn utk bkk posa & sahur.. setel dh 1 hari.. huhu...

puasa hari ke 12 pulak.. aku berbuka dgn aizan & aleeya.. kt madam lim's kitchen, tesco mutiara damansara..

aizan berdua dgn aleeya jer.. cik abg nyer outstation.. bujang anak sorg la ko yer.. hihi..

aku yg sorg2.. mmg btul2 bujang ni..

the kedai ..

tauhu telor yg sedap..

sambal udang.. kureng sedap.. cam cili x masak jer.. sib baik x sakit perut..

tomyam pun kureng sedap.. rasa cam asam pedas.. seriuss.. huhu

strawberry with milk pudding.. sedap wehh.. nnt korg test tau.. mmg maveles..

spring roll kecik cinonet.. tp ada rasa laaa...

hari puasa ke 13... aku bukak posa dgn bdk2 bujang kt ofis aku lak.. aku kan bujang gk..

we ols bkk posa kt restoran rasa nyonya penang... rampai business park.. best gk tmpt ni..
menu berbuka aku.. nasi lemak special..

pijie punyer mknn.. asam laksa..

bkn 1 jer tau.. pijie order dua menu lg.. fuiyoooo...

pijie & pinat yg sengal + jejimbit.. hihihi

hari puasa ke 14... hari ni lerr... aku bkk posa kt umah jer.. blk dr ofis.. terus ke umah.. xde singgah2 param ke apa ker... bila dok sorg2.. jd tekak western jer kan.. so, ari ni aku msk.. spageti alfredo.. heheh... beli prego sos jer... sajer la nk try test..

ni ler rupa nyer.. simple jer.. aku tambah isi ayam & mushroom jer.. jd la utk aku sorg kan.. :)

itu jer lah kisah aku 4 hari ni.. sajer masukkan 1 entry jer.. heheh..

No comments: