Friday, September 18, 2009

semua dh pulang ke kampung.. aku masih di sini..

ewah.. ewah.. tajuk tu.. cam kesedihan jer.. mmg ler agak kesedihan.. kesepian.. sbb cam sunyi sepi dh kt apartment aku ni.. ramai gk yg dh blk kmpg.. jiran dpn umah pun dh blk dr smlm lg..

aku masih di sini.. menanti suami ku pulang.. pg2 esok we ols akan cargas pulang ke jengka.. yeee haaa.. lama dh x blk jengka.. sejak2 dok bz hal pindah randah ni kan.. excited nk blk tgk umah baru mertua ku.. baru renovate.. cemana la rupanya ehhh...

cik abg aku dh smpi kt perlis.. park keta kt umah ayah aku.. then, jap g kol 11 naik bas blk ke kl.. harap2 perjalanan lancar & selamat mlm ni..

aku lak wat aper kt umah ari ni eh?? menghabiskan masa aku dgn membuat keje2 ofis sket2.. tp org lain dh mood raya.. aku kena carik mood aku ni.. hihi..
disbbkan aku x beli kuih raya pun.. so, aku dgn rajin nyer membuat 3 jenis kek utk nk bwk blk ke jengka.. buah tangan raya utk mertua ku.. hihi..

aku wat kek marble, cupcakes & brownies.. aku nk tayang kt korg cupcakes aku jer.. sbb nyer ni 1st time aku wat.. dan rasanya sgt marveles ok.. aku x tipu.. sbb aku bkk posa mkn cuppies ni.. sedap nyer... menjadi la resepi tu..

ni masa tgh bakar dlm oven.. mengembang dgn jaya nya.. bau nyer mmg menggugat iman puasa ku.. hihi..


ni biler dh kuar dr oven..


amacam u ols.. cantik x cuppies aku.. hihi.. nnt nk belajar wat decoration yg cantik2 lah.. nk kena attend kelas la utk nk wat deco.. baru mengancam.. :)

brownies tu aku beli yg instant tu jer... blk campak2 jer.. terus bakar.. hehhe.. rasa nya ok laaa.. sbb ada walnut dlm adunan tu.. rasa sodap laaa..

kek marble lak.. biasa jer.. cam adunan biasa.. rasa nya pun marveles gk... gebu & lembut.. :D

ok lah u ols.. aku melayan Nur Kasih ni... layan kt tv streaming jer.. (xde tv kat umah kan.. ) janji leh tgk..

No comments: