Friday, September 11, 2009

pukul 4 pagi daaa...

aku x tido lg.. heheh.. sbnr nya td kol 9 mlm aku dh tido.. smpi kol 12.3o.. nk sambung wat keje.. pastu lak mata segar bugar lak tu.. smpt lg berkebun di fb.. siap tolong berkebun utk cik abg ai lg.. heheh..

pastu, sambung wat keje.. sambil2 panaskan nasik goreng yg aku msk utk berbuka td.. kol 2 lebih td dh mkn nasik.. siap2 la utk sahur.. jap g minum air jer.. kalo smpt tunggu subuh.. lps subuh la tido jap.. ada meeting kol 10.30 pg.. hrp2 sempat laaa.. jgn lak aku terlajak tido.. kang berdering2 la telepon ku.. maklum la org penting.. (org penting yg bakal dihentam.. huhu.. sian aku.. )

aku dh wat keputusan.. berkenaan entry aku yg ni.. nnt aku ada masa aku ceritakan yer.. skrg ni nk update gmbr dating aku ngan cik abg ai ari sabtu lepas.. hihi..

mula2 g menyetelkan hal tukar nama moto we ols yg dh dijual tu.. alhamdulillah.. setel semua nya.. payment pun dh dpt semua.. lps tu g digital mall, hp cik abg ai rosak lak.. x leh bunyi.. vibrate jer.. ntah nape tah.. cina kedai tu ckp.. rosak buzzer.. so, kena tukar benda tu.. charge nyer rm260.. mahal ooo.. tp sbb hp pun ala2 market value tinggi lg kan.. so, tukar gk laa..

hp tu x siap lg.. diorg replacekan hp lain dulu utk cik abg ai.. this weekend cik abg ku pulang.. baru g ambik.. hopefully dh siap laa..

pastu, we ols merendek ke one utama lak.. hajat di hati cik abg ai.. dia nk membeli slack utk pakai keje.. nk menambah koleksi laaa.. skrg baju2 kotor sumer antar dobi kan.. so, kena byk stok sket laa.. mula2 g jusco.. xde lak yg dia berkenan.. ada yg ok.. tp harga lak x ok.. (kena bajet ooo.. )

pastu, berjln la we ols smpi ke parkson.. ko bygkan laa.. brp jauh jusco nk ke parkson yg kt wing baru tu.. puasa lak tu... sib baik aku gagah.. cik abg ai ok jer.. berjln la we ols slow2.. nmpk je kedai menarik tertarik.. masuk jap.. so, ilang la lengoh2 bdn berjln jauh kan.. heheh..

masa ni aku melepek dh kt parkson.. tgh tunggu cik abg ai fitting.. x larat dh makcik nk diri..

cik abg ai tgh fitting kt situ aaa...

tgh tunggu suar nyer dijahit kaki..

decoration raya kt new wing one utama.. we ols ambik gmbr dr atas jer.. x larat dh nk turun.. heheh.. (cam lebih kurang decoration kt the curve jer...)

pastu, g jln duta lak.. nk beli tiket bas cik abg ai nk blk kulim ahad mlm.. seperti biasa.. pilihan adalah mara liner.. sbb bas nyer kol 11.45 mlm.. plg lewat la tu.. :) smpt lg bermanja2an di dlm kereta sementara menunggu bas..

masa nk berbuka puasa... we ols g mkn kt restoran western food.. kt area umah jer.. selalu gk dtg sini.. apa tah nama kedai nyer... kalo x slh.. 99 kot..

ingatkan signboard nama kedai.. rupa2nya promotion.. huhu

aku suka mkn kt sini.. sbb portion lamb chop nyer sgt byk & sedap.. aku ni hantu lamb ooo.. lg 1 dia nyer mushroom soup.. marveles.. x ambik pun gmbr mknn.. sbb smpi jer food, dh masuk time bkk posa.. terus melantak tanpa pandang kiri kanan dh.. hehehehhe..

No comments: