Instagram

Wednesday, September 30, 2009

hadiah raya kami

cik abg ai dgn murah hati menghadiahkan diri kami sendiri dgn sepasang jam tgn.. utk dia & utk aku.. best nyerrr.. beli masa sblum raya.. masa tgh jln2 kt sg wang.. (smpi sg wang g beli jam.. huhu.. )

cantik x u ols... ?? tq cik abg ku.. muahhhsss...


aku ni lama dh x pakai jam.. jd kekok lak.. lama sgt dh la x berjam aku ni.. dh lebih 5 thn dh kot.. aku ni jenis yg biasa pakai jam sblh kanan.. tp kali nk biasakan diri pakai sebelah kiri lak.. hihi..
disbbkan x biasa.. hari2 cik abg aku ingatkan aku soh pakai jam.. hihi.. tp skrg dh biasa sikit laa..

yg kelakarnya.. masa we ols dok survey2 nk beli jam ni.. we ols mmg carik yg sepasang kan.. so, bbrp salesman/girl ingat we ols nk beli utk hantaran.. ye laa.. selalu nyer org yg nk kawin la yg beli jam sepasang2 ni kan.. yg we ols ni, dh 6 thn kawin pun nk carik jam sepasang... sehati sejiwa ok.. i like.. :D

1 comment:

azieazah said...

Best nyerrrr... hadiah utk sesama sendiri. Itu tanda saling menghargai..

Memang kat Sg Wang tu ada banyak kedai yg jual jam, dari semurah RM10 hingga yg mahal ler..

Kak AZIE pun macam ZURA, pakai jam tangan kanan.. Memang tak biasa ler pakai kat kiri.. sbb yg pakai kat kiri ni orang lelaki jer...