Monday, September 28, 2009

nak balik ke jengka

dh ramai yg mula bercerita psl raya eh.. aku baru la nk merajinkan diri.. bkn aper.. kepala otak aku bz la semenjak dua menjak ni.. byk benda kena pikir beb.. aku ada lg 2 minggu jer lg sblum berpindah tinggal di kulim (nnt aku wat spesel entry psl ni eh.. tu pun kalo sempat.. huhu)

ni just nk citer kt korg masa perjlnn we ols nk blk ke jengka.. 1 day before raya.. cik abg aku smpi kt jln duta tepat2 la kol 6 pg.. ngam2 la jgk masa aku smpi.. pastu, terus la ktorg gerak menuju ke gombak.. terus masuk ke hiway gombak karak...

lps jer tol gombak.. ada la lebih krg 2 km jer kot.. terus jln dh mula jammed.. aduhai.. ingatkan gerak awal2 pg ni xde la sesak cam tu.. rupa2 nya... mmg teruk btul..



jammed tu smpi la ke terowong nk ke genting sempah tu.. lama oo ktorg menghadapi jammed.. lebih sejam.. padahal dokek yooo... kuar jer terowong.. cik abg ai ajak lalu jln lama.. aku pun meluluskan laa.. sbb hari dh cerah kan.. kalo gelap lg risau aa lalu jln lama yg berliku2 tu.. pd yg x tau.. jln lama tu ikut blkg rnr genting sempah tu.. melalui jln yg nk g janda baik.. ikut jln tu terus kuar lps dr tol bentong... dpt skip tol RM3 lg.. hehehe... sib baik jln lama sgt smooth... lancar perjlnn...

we ols smpi kt jengka kol 9 lebih dh.. huhu.. wpun dkt.. tp jd lama gk sbb jammed..

ok lah.. tu jer nk citer buat masa ni.. nnt aku rajin aku update lg..

No comments: