Instagram

Wednesday, March 03, 2010

mood nak enjoy

sekarang ni aku adalah mood ingin bercuti (lagi??..) bukan la bercuti balik kampung.. tapi aku nak gi tempat2 yang aku boleh menenangkan perasaan.. tp yang tu tak best sangat.. yg paling aku nak skrg ni adalah membeli sesuatu untuk diri sendiri.. contohnya, henbeg, lcd tv, mini laptop.. wah wah.. mcm kaya sgt jer kan.. tp!!! bulan ni kesengkekan melanda.. byk invest utk rumah ayah aku yg tengah dibuat di kampung.. so, duit poket pun dah terguna sekali.. so, no money to enjoy sket la this month.. sob sob..

tp betullah.. mmg aku tgh mood mcm tu.. mood untuk mendapatkan semangat kembali.. (sebab apa??) aku malas nak cerita sebab apa.. tp ada antara kwn2 aku yg dh tau laa.. yg lain.. toksah la tanya yer.. aku dah malas nk ulang2 cerita.. (nothing serious pun.. )

kalau aku berkerajinan nnt aku cerita lah kt sini.. tu pun bergantung kepada mood aku yer..


No comments: