Instagram

Friday, August 05, 2011

Puasa Hari 3

aku masak spaghetti lagi..
sebab nya adalah.. masa aku buat spaghetti bolognaise masa hari ke 2 puasa tu, aku rebus spaghetti terbanyak..
mula-mula separuh paket je aku rebus, pastu nampak cam sikit.. terus aku masukkan 1 paket tu semua..
selalu nya guna spaghetti yang size biasa tu.. tapi kali ni guna yang kecik tu.. apa ntah nama dia..
sebab tu lah nampak sikit awalnya tu..
bila dah siap rebus nampak sangat banyak la pulak..
so, bahagian yang tak habis tu, aku simpan jer lah dalam peti ais..

oleh itu, untuk hari ke-3, aku masak lah Spaghetti Aglio Olio.. first time buat..
ikut resepi laa.. takkan lah terer sangat tiba-tiba dapat ilham sendiri kan.. hihi..


Alhamdulillah.. selamat lah masuk ke dalam perut untuk memenuhi buka puasa hari ke 3..
nasib baik en suami suka.. :)





2 comments:

JunAina said...

meriahnya cik zura...macam best je. rajinnya memasak...

Aizura said...

k.aina, angin rajin bersepoi baguih jugak la bulan posa ni. nak mengelak p membazir di pasar ramadhan. :D