Thursday, September 04, 2008

buka puasa 3rd day puasa

hari ni aku smpi umah agak lmbt.. gerak dr pst bdr dsara lbh krg kol 5.45ptg.. confirm jln jammed ni.. cik abg ai dh smpi umah dh.. berehat2 la tu.. jeles nyerrr...

jln dh mula jammed biler aku nk masuk ke tol yg dpn eastin hotel/phileo dsara.. selalu nyer aku akan ikut jln yg menghala ke arah nkve.. tp nmpk nyer jln nk ke nkve sgt sesak.. mcm langsung x jln jer... so, aku pun ambik jln menghala ke TTDI.. quite longgar la jln nyer.. bergerak gk laa..

kt TTDI x jem sgt.. cuma kt trafik light yg nk masuk ke LDP jer agak jem.. sikit je.. pastu, episod jem bermula dr jln lps sikit dr IKEA.. masuk terowong kecik btul2 dpn IKEA tu.. sbb ada psr rmdn kt pelangi.. pasrah.. mmg dh tau dh... aku mula la rasa ngantuk2 kan.. jln jem lak tu.. terus call cik abg ai... nk mengubat ngantuk ni.. leh dia ckp dia pun dh terlelap dok tunggu aku blk.. eeee.. geram.. leh baring2 lak dia.. (jeles sbnrnyer)

dh tu, aku call mak aku laa.. sambil layan jammed kan.. pdhl dh dkt sgt nk smpi umah.. tp jem yg menyakitkan hati ni... jd lmbt laa... sembang2 ngan mak aku smpi la aku smpi umah.. heheheh.. ada gk peneman aku di kala jem mcm ni..

smpi umah jer dh kol 6.40 ptg.. solat asar dulu.. dh tu aku soh cik abg ai tu panaskan lauk yg spttnya kitorg sahur mlm td.. heheheh.. sib baik la ok lg.. ada ayam percik & ikan keli bkr.. (fyi, masih dlm keadaan elok tau lauk2 tu).. nasik pun dh ada.. so, cik abg ai dgn rajin nyer wat nasik goreng... pergghhh, aku sgt sukaaa... rekod la ari ni we ols bkk posa tanpa mengeluarkan duit pun.. hihi.. jimat.. jimat..

p/s: karangan pukul 5.40 pg, auto publish kol 11 pg

No comments: