Tuesday, September 16, 2008

memandikan kereta

hari sabtu, we ols sgt bermalas2 kt umah.. aku lak membasuh baju berbakul2 kan.. cik abg ai basuh akuarium ikan.. dh tu, biler dh setel.. sgt malas nk kuar ke mana2.. padahal awal2 dh plan nk ajak g giant.. cari brg2 nk buat kuih kan.. abih malas jer.. suka melepak2 layan tv.. tido.. hehehe..

tp biler dh ptg sikit.. aku paksa gk ajak cik abg ku kuar... nk cari kerang... kan ptg ni nk wat mee kari.. sambil tu terus la g basuh keta gk.. sian keta ku.. dh lama x mandi.. bdn pun dh kelabu asap.. nnt aku gk yg malu.. psl aku yg dok bwk keta hulu hilir...

we ols selalu basuh keta kt sini.. tp ada beberapa ketika ari tu tutup lak tmpt ni.. skrg dh bkk balik.. tp nmpk nyer org lain dh yg empunya.. dulu we ols basuh + vakum.. RM10 jer.. tp skrg dh kena RM12... huhu.. but terpaksa laa.. drp basuh sendiri.. dh la dok umah atas langit kan.. cemana la nk basuh sendiri kan.. (alasan cik abg ai.. hehe.. tp aku agree)

yeayyy... keta dh wangi..
we ols menanti dgn penuh sabar.. panas nyerrr...

No comments: