Wednesday, September 24, 2008

buka puasa @ hotel singgahsana

semlm aku & cik abg g bkk posa kt hotel singgahsana.. sekali ngan client2 company yg aku keje.. ni sumer dgn client2 projek2 yg aku handle.. buka puasa sponsored by company.. alhamdulillah...

ok gk food kt sini.. org sgt lah ramai.. tp yg x best meja yg we ols duduk.. dkt sgt ngan speaker.. aduhaii.. sakit telinga aku.. nk sembang2 pun susah.. artis yg entertain kt sini adalah kumpulan nasyid rabbani.. sedap btul la dgr diorg nyanyi.. siap diorg azan maghrib jgk..

meja we ols..
tu la pentas yg rabbani tgh bernasyid.. pandangan dr tmpt aku duduk..
the best thing is.. masa we ols tgh mkn2 ni.. cik abg ai bgtau faizal ismail (dj hotfm) pun tgh buka puasa ngan family dia kt sini gk.. aku ni peminat setia FBI.. best nyer dpt tgk dia secara live.. hehehe.. a bit jakun lak aku kan.. cik abg ai lak dgn rela hati nk g ambik gmbr dkt2 pentas tu kan.. hehe.. sbb masa ni faizal dpt cabutan bertuah.. sbb tu dia naik pentas.. pastu, rabbani suruh dia nyanyi.. heheh..
faizal dh turun pentas.. siap lambai kt cik abg ai.. tp syg nyer pakai camera phone.. so, gmbr x clear.. rugi x bwk digi cam.. huhu..

No comments: