Wednesday, November 12, 2008

badan ku sakit2

mlm ni aku kat umah jgk.. siang td g tmpt user area PJ.. setel keje pun dh kol 6.30.. hajat nya nk terus ke ofis.. smbg wat keje n tido kt ofis jer.. tp aku sgt keletihan... bdn sgt lah penat.. tmbhn pulak dgn jln jem ptg2 ni kan.. kan ke baru lps ujan td.. harus la jem ya amat kann.. x kuasa la aku..

blk umah je terus mandi2.. on internet.. psg lappy.. make myself online thru skype, ym, gtalk.. huhu.. giler tamak.. mmg selalu cam tu aa.. ym & skype selalu nye guna utk chatting ngan bdk2 ofis.. discuss psl keje laaa.. apa lg..

elok je lps mandi cik abg ai pun smpi.. dia dh siap2 tapau dinner ktorg.. so nice.. x pyh la nk msk2 @ kuar jln2 carik mkn kan..

cik abg ai ni dh 2,3 hari bdn dia panas2 jer.. pastu, keletihan.. xtau la naper.. 2 hari aku kt umah ni.. blk je keje.. mkn.. dia terus ambik selimut.. baring kt sofa.. tido.. cik abg ai x sihat laa.. sian nyer.. dh la bini dia x leh nk bg full commitment kan.. xleh nk jaga2 cik abg ai.. keje aku pun sgt la memenatkan aku...

badan aku rasa sakit2 la.. lenguh2 satu badan.. xtau la naper kan.. syok nyer kalo g massage ni.. relax abih.. tp.. apa kan daya.. x leh lg laa...

weekend ni pun kemungkinan besar berkampung jgk aku di opis... kerja.. kerja..

aku nk tido jap.. nnt nk bgn smbg wat keje lak.. mlm td kol 4 pg baru tido.. huhuhu... sgt tidak menjaga kesihatan dh aku ni...

No comments: