Friday, November 21, 2008

dating

syok nyer mlm td aku g dating ngan cik abg ai.. nk tau we ols g mana?? dokek jo.. x jauh pun.. hahaha..

we ols g layan Madagascar 2.. kt Cineleisure Damansara..

lama gk la x layan wayang kan.. cik abg ai selalu gk ajak g.. tp aku kdg2 mls nk layan movie.. nnt aku asyik mengantuk jer kan.. bazir jer byr duit tiket.. heheh

tp mlm td.. aku sgt bersemangat.. x ngantuk pun masa kt dlm wayang.. heheh.. gigih nk lupakan kejap psl keje.. best.. best..

muka org happy sbb dpt g dating..

our movie start kol 8.20pm.. habis bih kurg kol 10.30 laa.. best aa citer Madagascar 2 ni.. kelakar gilos.. tergelak2 aku.. mmg x ngantuk wa ckp lu.. heheh..

lgpun siang nyer aku x terlalu keje berat kan.. sbb tu la aku sgt cergas mlm ni.. hehe..

lps abih movie.. we ols g mkn kt Station Kopitiam.. sbb nyer x smpt nk mkn masa sblum movie..

berakhirlah dating we ols mlm ini dgn jaya nya... tido senyum jer.. heheh

p/s: ari ni bermula blk la rutin kesibukan aku.. huk huk huk..

No comments: