Instagram

Sunday, November 16, 2008

dah pukul 5 pagi

aku di rumah.. masih buat keja.. cik abg ai dh tido.. aku kena siapkan keja..

berkecamuk jgk kepala otak aku skrg ni..

kenapa benda tu masih ada dalam pikiran aku?? aku nak lupakan.. aku dah tak nak ingat lagi.. aku tak nak jadi terlalu lemah.. aku nak tenangkan fikiran aku.. aku mahu satu keputusan yang sangat adil pada aku.. aku takkan rasa bersalah pada diri aku..

keputusan yang aku buat malam ini adalah muktamad.. apa pun yang akan terjadi.. aku redha.. mmg ini adalah keputusan aku.. aku tak rugi.. aku tak untung.. yang penting aku bahagia dengan apa yang aku ada.. dengan apa yang telah aku putuskan..

p/s: tiba2 perut ku lapar laa.. nk masak maggi pun.. gas abih lak.. tunggu pg karang jer laa..

No comments: