Tuesday, June 15, 2010

takde tajuk

malam tadi awal betul aku tidor.. mandi pas maghrib, konon-konon nya nak baring-baring jap atas katil.. sekali terus tertido sampai lah ke pagi.. kesian cik abg ku kelaparan sebab aku tak masak apa-apa malam tadi.. sampai jer di rumah dari cameron highland, aku dah masak cendawan goreng tepung & rebus jagung.. so, petang tu sblum maghrib dah makan tu.. ingat nya lps maghrib lah baru nak masak makan malam.. tapi aku dah tertido.. dengan keadaan perut ku tak lapar pun, memang aku tidor senyenyak nyerr..

bangun pagi ni, tengok kat dapur.. macam2 makanan telah diselongkar oleh cik abg ku.. sian dia.. kelaparan yerr.. sori lah, isterimu ini kepenatan dan kemengantukan.. hehehe

kami ke cameron highland 3 hari 2 malam.. nanti aku buat entry pasal cuti2 di cameron highland yer.. balik rumah semalam, on modem streamyx.. tapi tak leh connect ke internet, phone line pun xde tone pun.. naper tah.. aku dah call TM, buat report.. so, kena tunggu technician diorg call and datang nak repair apa yg patut kot..

harap2 cepat lah settle.. susah hidup ku kalo takder internet kt umah.. aku suka ngadap internet malam-malam waktu cik abg ku study.. :))



No comments: