Thursday, August 26, 2010

buka puasa hari ke15

hari ini iaitu hari ke 15 kita berpuasa di bulan Ramadhan, kami berbuka puasa di luar.. kali ke2 berbuka di luar untuk tahun ini.. kali pertama berbuka di Kulim Golf Resort (nanti aku blogkan pasal ni).. dan ini adalah kali ke2 iaitu di Sunway Carnival Convention Centre.. harga adalah RM49.90 per person.. ok laaa...

dekorasi adalah menarik jugak.. dan dendangan lagu dari pakcik-pakcik yang bermain alat muzik tradisional dan juga menyanyi lagu-lagu lama adalah menarik hati.. sedap didengar.. walaupun sound system ada kala nya agak kuat hingga tak dengar apa yang dibualkan sesama rakan semeja...


tengah menunggu waktu untuk berbuka.. lebih kurang 5 minit lagi masa ni.. posing2 dulu lah.. :)


pinggan aku... jgn komen... hihi


en suami yg happy sgt.. nape eh??

our table.. 67

org ramai tengah berpusu-pusu ambik makanan...


surau ditempatkan begitu dekat dengan pintu masuk ke dewan makan ini.. sangat lah senang.. jadi nya ktorg habiskan sepinggan makanan.. pastu, gi solat dulu.. pastu, masuk balik dan sambung makan lagi.. 

pada aku, dengan harga RM49.90 tu.. sepatutnya lebih variety makanan yg disediakan.. pilihan makanan tak banyak hinggakan kami terasa kurang kenyang.. hihihihi.. aku tak lupa baca Bismillah, doa buka puasa dan doa makan yer... :)

menunya adalah lauk-lauk nasi campur.. kuih muih yg agak byk jugak, tapi biasa jer... pastu, ada la menu utk salad dan kerabu.. ada booth ais krim, abc, air panas & sejuk.. so, sgt biasa lah.. dah tu pulak yg jenis kerabu tu, aku tak sempat nak rasa.. sebab nya bila aku masuk nk g mkn 2nd round.. tengok2 dah abih.. diorg tak refill pun... :(

yg istimewa nyer malam ni.. sebab ada cabutan bertuah.. tapi meja aku tak dapat pun.. eh, lupa lak nak bagitau.. kami pegi seramai 7 orang bersama-sama dengan ofcmate en suami.. aku mana der kawan pun kat sini.. so, join geng en suami jer lah.. :D

perut sudah kenyang.. jom kita balik...


gambar-gambar credit to camera henpon en suami... kamera lupa nak bawak.. dengan henpon aku sendiri pun leh lupa nak bawak.. huhuhu...

itu jer yang nak citer hari ni... aku tengah basuh baju.. so, sempat la lagi mengupdet blog utk mlm ni.. baju dh siap basuh.. jom kita tido.. pagi esok en suami tolong sidai... :D


No comments: