Friday, August 13, 2010

sahur aku

sekarang pukul 5.21 pagi.. bangun kol 4 pagi tadi.. siap2 untuk sahur.. cam semangat pulak aku bangun pagi ni.. 7 jam dah aku tidor dari pukul 9 mlm tadi sampai ke pukul 4 pagi.. Alhamdulillah, kepala aku dah tak sakit dah sekarang ni..

pagi ni aku sahur oat + ikan bilis goreng dan roti gardenia wholemeal + low cholestrol butter.. semalam chat dgn Ina.. kerisauan melanda diriku.. mungkinkah simptom mengantuk dan keletihan yang melanda aku disebabkan high cholestrol di dalam badan? aku kena pegi buat check up ni.. dan juga kena jaga pemakanan.. 2 hari aku bersahur dengan nasik.. mungkin sebab tu badan aku jadi makin lemau.. dengan cuaca yang agak panas.. dan jugak badan aku yang aku rasa panas dari dalam.. macam2 lah.. risau jugak ni.. oleh itu, kena lah jaga pemakanan..

gigih aku tak tidor ni sebab nak layan facebook jap.. mmg tak rasa mengantuk pun, dah puas tidor... hehehe.. sekali facebook.com tak leh masuk la pulak.. tak tau lah kenapa.. adess.. tensen gue..

ok lah.. nnt siang kalo ada story menarik lagi.. aku taip lah entry baru.. aku nak blog walk jap.. :)


No comments: